среда, 20. март 2013.

Kišni dan

     Joj boze ne mogu da verujem.Zavrsila sam skolu i sa drugaricama se dogovorila da odemo do grada.Prvo smo otisle do restorana brze hrane i jele,a zatim je krenulo slikanje.Moja drugarica je ponela fotoaparat tako da smo krenule da nađemo najbolje mesto za slikanje.Ja bas i nisam ljubitelj Tvrđave ali moje dve drugarice su me nateralo tako da smo otisle.
     Popele smo se na vrh tvrđave ali je poceo toliki pljusak da smo sve pokisle.Do je padala kisa i sunce je
sijalo tako da su se pojavile dve duge,ma koliko da smo kisle zelele smo da ih slikamo tako da smo to i uradile.Onda se baterija moje drugarice istrosila i fotoaparat se iskljucio.Tada smo krenule ka centru ali je pocela jos veca kisa pa smo krenule da trcimo a ja sam na svu srecu imala da sam stavila naocare tako da mi kisa jedino u oci nije otisla ali nam je svima kosa bila mokra,kao i farmerke.Ali dobro i ovo će biti jedan nezaboravan dan za pamćenje.


Нема коментара:

Постави коментар